Eindelijk op weg naar Antarctica - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Gabi Baartman - WaarBenJij.nu Eindelijk op weg naar Antarctica - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Gabi Baartman - WaarBenJij.nu

Eindelijk op weg naar Antarctica

Door: henkengabi

Blijf op de hoogte en volg Gabi

10 Januari 2012 | Argentinië, Ushuaia

10-01-2012

Dag 5

Zo vandaag gaat het dan eindelijk gebeuren..op naar Antarctica. Maar eerst nog even de dag volmaken want we kunnen pas vanaf 16;00 uur aan boord.
Dus lekker gewandeld in het nationale Tierra del Fuego. Het was een wandeling van 3 uur, 8 km maar we hadden wel een beetje tijdsdruk. We konden de bus natuurlijk niet missen, want….dan haalden we de boot niet. En dat maakte het toch wel een beetje spannend. Maar niets aan de hand en alles ruimschoots gehaald.

Het is wel spannend hoor…nu is het dan eindelijk echt zover…en gaat het beginnen. Eerst naar de Falklands, South Georgia en dan Antarctica.

Nog even de laatste stukjes op de site zetten en dan er vanuit gaan dat we de komende 18 dagen geen contact meer hebben. Misschien dat het lukt, maar daar gaan we niet vanuit.

Dus in ieder geval vanuit uit een winderig en koud Ushuaia veel liefs en tot snel

• 10 Januari 2012 - 22:51

Pa En Ma, Maassluis:

oh, kinders wat spannend.. en tegelijk geweldig !! fin del m un do ..!!
    even gestaan ..hahhaa.. en dan varen ..we volgen jullie met de verslagen van de reisorganisatie.. en we hopen en duimen dat jullie het allemaal gaan meemaken.. wel fantastisch joh.. lieve gabi en henk.. een superprachtige reis.. en we wachten het af.. berichten.. ga genieten van die mooie wereld..!! love you ! kussss

• 11 Januari 2012 - 05:11

Erna:

Beetje jammer dat het contact net de buitenwereld verbroken zal zijn ..... daar gaat mn mini vakantie. Maar ik wens jullie heul veul plezier en wel mooie plaatsje schieten he. Laterrrrrrrrrrrrrr

• 11 Januari 2012 - 18:19

Jan En Nel Den Boer:

Goede reis! Genieten en veel foto's schieten.

• 11 Januari 2012 - 18:45

Jan En Jenny:

Heel veel plezier naar dat geweldige deel van de wereld

• 11 Januari 2012 - 20:58

Anja:

Verena was zo blij je te spreken op de i-pod, ze heeft pa en ma het verteld. Verder alles goed, tennis is geregeld en kaart voor apres-ski ook. Demi heeft zaterdag een turn wedstrijd uitslag volgt. Have fun .....

• 12 Januari 2012 - 08:53

Danielle Borgers:

Heel veel plezier en geniet ervan:)

• 14 Januari 2012 - 23:09

Nico Van Der Spoel:

Gaby en Henk: Leuk om dit te lezen! Geniet ervan! Later!