Nog steeds een beetje op de Zuidpool - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gabi Baartman - WaarBenJij.nu Nog steeds een beetje op de Zuidpool - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gabi Baartman - WaarBenJij.nu

Nog steeds een beetje op de Zuidpool

Door: henkengabi

Blijf op de hoogte en volg Gabi

01 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Jeetje, al weer 2 maanden thuis en nog steeds druk bezig met het verwerken van al de opgedane indrukken. Op dit moment nog druk bezig met het maken van de fotoboeken. We hebben ontzettend veel foto's gemaakt, maar bij iedere foto twijfelen we of de foto niet in het boek moet. We vinden ze allemaal zo mooi.

En inmiddels zijn we natuurlijk ook al weer druk aan zoeken naar een nieuwe bestemming. Deze keer gaan we waarschijnlijk richting Azie. Maar daar is ook nog zoveel moois dat we nog niet hebben gezien, maar nog wel willen zien. Gelukkig hebben we een aantal vaste criteria. Niet langer dan 21 dagen, pas eind oktober vertrek, en uiterlijk 5 december weer terug.

En natuurlijk, wanneer we weer op pad gaan, dan proberen we het weer bij te houden zodat we onze ervaringen met jullie kunnen delen.